Her şeyden önce fazla bi beklenti yoktu bu maçtan.Kobe’nin , İverson’un , Carter’ın , Shaq’ın olmaması büyük şölenin sönük geçeceğini zannettirdi herkese ta ki o dev ekranı görene kadar.Kardeşim o nedir öyle , insan mısınız siz ?
Standart stadların tepedeki ‘dev !?’ ekranları bu ekran karşısında 37 ekran tüplü tv gibi kaldı.Tabi stad da standart değildi 108bin kişilik izleyici sayısıyla rekorları alt üst etti.Konser alanı bile vardı statda yahu.Kısaca sönük geçeceği zannedilen maç hiçte öyle başlamadı.
All-Starların sahneye çıkışı her zamanki gibi gösterişliydi.Ev sahibi Nowitzki çıktığında ise salon( ne salonu lan ? ) yıkıldı.
Shaq’ın yeni varisi Dwight Howard hiçte onu aratmadı.Kariyerindeki 2. üçlüğü,bütün sahayı geçerek smaçlaması , havada 1 metre geriden smacı basması çok eğlenceliydi.
Lebron sona doğru her zamanki gibi bencilliğini ortaya koydu.Olmaz ki kardeşim gösteri maçındasın hem sen mvp ödülünü 2 kere kazanmışsın.Neyse zaten Wade aldı ödülü.
Yeni All-Starların maçı ciddiye alıp bi ara sert faullerle saçmalaması can sıskada koçlar hemen olaya el attı.Özellikle Kevin Durant geleceğin yeni yıldızı , şimdiden parladı.
Chauncey Billups ve Carmelo Anthony Kobe’nin yokluğunda batıyı ayakta tuttular.Son anlar da çok heycanlıydı. Deron Williams ise ayrı bir alkışı hak etti.İlk All-Starı olmasına rağmen gösteriye yakışır oynadı.
108 bin kişilik eşsek kadar stad hiç mi ses çıkmaz kimseden ? Bir ara kartondan heralde diye düşünmeye başladım.Sahi Dallas Çarşı gitmemiş mi maça ?



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder