23 Şubat 2010 Salı

Resimdeki gözyaşları !!!




Bir futbolcu ağlıyor..Bir gol kralı ağlıyor..Bir yıldız kayıyor.Peki kim bunun sorumlusu taraftarmı ? Futbolcumu ? Antrenölermi ? yada yönetim mi? Bu sorular kişiden kişiye farklılık gösterir ama bir gercek var ki grafik düz bir cizgi halinde aşağıya kayıyor.

Fenerbahçe kötümü oynuyor ? Hiç sanmıyorum ama gol nerde ? yok pozisyon var gol yok o zaman bir golcü eksik demektir.Guiza kötü futbolcu değil ama bu baskıları kaldıramaması ve özgüven kaybı yüzünden gol sorunu yasıyor yinede bircok macta gol attı 2 sezonda resmi maclarda 30 golu var istatistik iyi fakat kacan pozisyonlar takımın kaybetmesine yol acıyor.

Bursaspor macında semih-guiza değişikliği tamamen taraftar isteğine bağlı olarak yapıldı hani nerde teknik direktörün iradesi nerde takti bilgisi ? Madem taraftara uyacaksın bırak taraftar yönetsin takımı istifanı ver cek git uzaklara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder